עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

טיפים לבחירת תאורה לבית

איזה כיף, אתם עומדים לשפץ את הבית או לעצבו מחדש. אם כן, אתם תצטרכו לבחור גם סוגי תאורה לחדר השינה, תאורה למטבח ועוד. בין אם עיצוב הבית מאוד חשוב לכם או פחות, בכל מקרה כדאי לזכור שתאורה נכונה יכולה לעשות את כל ההבדל. 

אז כיצד נבחר את התאורה הכי נכונה לבית שלנו? כשאתם עומדים לשפץ או לעצב את הבית מחדש, אתם ניצבים בפני לא מעט התעסקות, לפעמים גם התעסקויות מורכבות למיניהן. קודם כל, ההמלצה הכי טובה היא לשכור את שירותיה של מעצבת פנים או מעצב פנים מומלצים. לאחר מכן, תוכלו להתחיל להתעסק עם התאורה בבית. 

סוגי תאורה לחללי הבית 

אין ספק, תאורה לבית כוללת בתוכה המון סוגים שונים של פתרונות תאורה. בין אם אתם צריכים להאיר את סלון הבית או את חדר השינה, יהיה עליכם לבחור בתאורה שתשדר את הרוגע והשלווה שצריכים להתקיים בכל בית. במקרים רבים, אנשים בוחרים תאורה לפינת אוכל בגוונים חמים מאוד, בואו נבין מדוע. 
גוונים חמים, כמו צהוב למשל, משדרים הרבה יותר רוגע בפינת האוכל, ואתם יכולים לבחור בין גוונים שונים של צהוב. למעשה, קיימים לא מעט גוונים של צהוב ושל צבעים חמים אחרים, מה שמאפשר לכם לבחור את התאורה הכי מדויקת לכם. 

התחשבו בעיצוב הכללי של הבית 

אנשים משקיעים רבות בתאורה שלהם בבית, ולא בכדי. התאורה עשויה להשפיע על הריכוז שלנו, במיוחד אם ישנם ילדים קטנים בבית שצריכים לעשות שיעורים. תאורה לפינת אוכל בגוון חם, יכולה להיות גם מאוד מעוצבת. 

הבחירה מבלבלת אתכם? תמיד תוכלו להתייעץ עם מעצבי פנים מומלצים. 

תוכלו לבחור גופי תאורה מעוצבים ויפהפיים, שיגרמו לכם לרצות להיות תמיד עם אור דלוק בבית. גוף תאורה מעוצב עשוי להגיע בגדלים שונים כמובן, מה שפותח בפניכם צוהר ענק לעיצוב הבית. ממש בקלות, תוכלו להתקין תאורה מעוצבת לפינת האוכל שתגרום לכל ההבדל. כיף גדול.   

תאורה לחדר השינה שמשתלבת עם הרהיטים 

בעוד שחלק מהאנשים תמיד יעדיפו גופי תאורה עומדים, חלק אחר מהאנשים יעדיפו תאורה לחדר השינה אשר תלויה מהתקרה. גופי תאורה תלויים הם אופציה עיצובית בהחלט מומלצת, אך אם הטעם העיצובי שלכם מכוון אתכם לכיוון של גופים עומדים, לכו על זה. אתם לא תתחרטו.

בכל מקרה, חשוב לזכור כי תאורה לפינת אוכל משווקת ונמכרת בטווחי מחירים רחבים. למעשה, תוכלו לרכוש גופי תאורה לחדר האוכל במחירים של מאות שקלים, לפעמים אפילו פחות. כמובן שאם תרצו להתקין תאורה מעוצבת ומרשימה בחדר האוכל או בשאר הבית, יהיה עליכם לגרוע קצת יותר מתקציבכם. 
בכדי להיות בטוחים שאתם מנצלים את התקציב שייעדתם בצורה הכי טובה ומדויקת, יהיה מומלץ להסתייע בשירותיה של מעצבת פנים מקצועית. 
מפת אתר | צור קשר