עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

הכל על מרפסת תלויה מפלדה

מרפסת תלויה מפלדה – כיצד בונים ומתי זה מתאים? 

בניית מרפסות פלדה מהווה פתרון עבור רבים שרוצים להוסיף מרחב חיצוני נעים בדירה קיימת, כאשר בעבר, על מנת  להוסיף מרפסת היה צורך באישור מכל השכנים בבניין, בעוד שכיום כדי להוסיף מרפסת תלויה: יש צורך רק באישורי מהרשויות וזאת במידה והמרפסת אינה פוגעת במראה החיצוני של הבניין המשותף. 

כיצד בונים מרפסת תלויה מפלדה? 

בניית מרפסת תלויה מפלדה מתחילה מתכנית הנדסית נכונה ממהנדס בניין או מהקונסטרקטור של חברת הבנייה. חשוב להבין כי מרפסת תלויה הינה תוספת שנראית ממש יוצאת מהבניין, תוך שמה שמחזיק אותה ותומך בה אינם עמודי בניין מבטון, אלא מוטות פלדה אותם מחברים באמצעות עיגון המוטות וחיזוק על ידי דבקים מיוחדים אל הקיר, תוך בניית מרפסת חזקה שיכולה להכיל עד 3,000 אנשים! 

ההכלה והחוזק של המרפסת אינם תלויים בגודלה או במרחב, אלא במוטות הפלדה שהם אלה שתומכים במרפסת, כמו גם הופכים אותה למעוצבת ויפה. 

איך מחברים את המרפסת לבניין

מי שנתקל לא פעם במרפסות תלויות, בוודאי ראה מעיין תוספות של מרפסות בגדלים שונים שעוגנו למבנה על ידי עוגן מכני שממש נכנס אל תוך שלד הבניין! העוגן מחוזק על ידי צוות הבנייה ובכך המרפסת יכולה להכיל משקל גבוה במיוחד ולהפוך למקום בטוח בו אפשר לבלות את שעות הפנאי. בנוסף, מרפסות תלויות ניתן לעגן לקירות במבנה גם באמצעות תמיכה על ידי מוטות מיוחדים אותן מעגן צוות הבנייה לפי התכנית ההנדסית של המרפסת. 

מתי כדאי לבנות מרפסת תלויה מפלדה?

מרפסת כזאת ניתן כאמור לבנות לאחר קבלת האישורים המתאימים מהרשות המקומית, תוך שבדירות שרוצים להרחיב או לייצר בהן חלל חיצוני, ניתן לבנות מרפסות תלויות באמצעות מוטות פלדה שמקנות את התוספת, ללא צורך בבניית עמודים וקונסטרוקציה מסובכת. 

את המרפסות סוגרים על ידי בטון או באמצעות בנייה קלה העושה שימוש בפרופילים עשויי אלומיניום, ובכך מאפשרת לרבים ליהנות ממרפסת תלויה שכל כולה שלהם! 
מפת אתר | צור קשר