עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

ללמוד עיצוב

תחום העיצוב מכיל בתוכו שתי קטגוריות חשובות להבדלת אנשי מקצוע שהגדרת העבודה שלהם שונה ברמת האישורים ותחומי האחריות שלהם. הכיר את מעצבי הפנים ומעצבי ההום טסיילינג.
פעמים רבות בחיינו, אנו עומדים מול רצון לשינוי. בין אם מדובר בהחלפת מקצוע, מעבר דירה, או שינוי בתכולת הדירה, אנשים רבים צמאים לבצע שינויים שמעט יתבלו את חייהם, לפי התשוקות שלהם ואופן חייהם. אחד מהשינויים הללו הוא כאמור ביצוע שינויים בפנים הדירה. עם זאת, אין מדובר בשינויים מינוריים אלא בשינויים מהותיים הכוללים החלפת ריהוט, שינו מטרת החדר ואפילו שבירת קיר לצורך שינוי החלל הפנימי. לכן, במקרים כאלה אנשים רבים בוחרים להעסיק יועצים המתמכים בעיצובי פנים ברמות שונות ובעלי אישורים שונים, לצורך הצבת היעדים החדשים לשינוי פנים הבית. מדובר באנשי מקצוע הנקראים מעצבי פנים ומעצבי הום סטיילינג ולמרות שבראייה ראשונה התחומים נראים חופפים זה לזה, עדיין יש מספר שינויים אקוטיים המבדילים את אנשי המקצוע. אז אם אתם מרגישים שאתם בעלי ראש יצירתי, תמיד הרגשתם כי עיצוב הבית הוא דבר שבא לכם בקלות וכעת אתם רוצים ללמוד עיצוב ולהפוך את התחביב למקצוע, בואו לקרוא על שני המקצועות והקורסים אותם יש ללמוד לקבלת תעודות מקצועיות.

קורס הום סטיילינג
כדי לעזור לכם להפשיט את רעיון התפקיד, מעצב הום סטיילינג הוא למעשה מאפר בתים טוב. תחת שרביטו, יכול מעצב ההום סטיילינג להדגיש פינות חזקות בבית, להצניע אזורים לא נוצצים ולמעשה להפיח בבית רוח חיים חדשה. אנשי המקצוע בתחום זה לומדים בקורס הום סטיילינג להכיר מהי תפיסת החלל, ללמוד את הטרנדים והמגמות השולטות בתחום העיצוב, כיצד משלבים צבעים באופן הטוב ביותר, היכרות עם טקסטורות ומרקמים, מהי תאורה שמחמיאה לחדר מסויים לפי ייעודו ומעט פנג שואי. אבל הדבר החשוב ביות אותו לומדים הסטודנטים בקורס הוא כיצד לחדד את יכולת הראייה ולזהות את הפוטנציאל של כל נכס אליו הם מגיעים. במהלך הקורס המשתתפים זוכים לצאת מכיתת הלימוד וללכת לחנויות לפגוש מעצבים מובילים ולבקר במשרדי אדריכלות כדי ללמוד כיצד להפיק נקודות מבט שונות. היתרון הגדול ביותר של הקורס הוא העבודה שהוא מאוד מהיר יחסית לעולם העיצוב ומספק לבוגרים את כל הכלים והמיומנויות לעבוד בשוק התעסוקה ולעצב בתים ממחירים זולים ואפשריים לכל משפחה.

קורס עיצוב פנים
אך לא כולם מסתפקים בשינויי "איפור" כאלה ואחרים ולכא מגיע תפקידו של מעצב הפנים המסוגל לספק פתרונות נוספים שמעצב ההום סטיילינג אינו רשאי לספק. ההבדל הראשון שאליו שמים לב בין מסלולי הלימוד הוא שקורס עיצוב פנים הינו קורס הנמשך שנתיים, בו לומדים הסטודנטים כיצד לבדוק ולמדוד מבנים, להכין מחקרים ותוכניות אלטרנטיביות, להגדיר לוחות זמנים לפרויקטים, לפקח על מהלך עבודתם של הספקים שיצטרפו לפרויקט. בנוסף לכך, הסטודנטים בקורס עיצוב לומדים מהו שרטוט אדריכלי, זיהוי מפרטים, לעבוד עם תוכנות עיצוב, ליצור הדמיות עבור הלקוחות, היכרות עם חומרי גלם שונים, ריהוט, תאורה, אבזור נלווה ועוד. הבדל נוסף בין שתי התפקידים הוא שמעצב הפנים יכול לתכנן גם עיצוב שנמצא במרחב ציבורי ובפרויקטים רחבי היקף.

לקבלת מידע נוסף על לימודים בתחום העיצוב הינכם מוזמנים לצור עמנו קשר
מפת אתר | צור קשר