עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך להפוך מרפסת למזמינה ונעימה?

מרפסת היא אופציה שמעניקה יתרונות רבים בבית, במיוחד בבתים שבהם אין פניה לכיווני אויר שמספקים תחלופת אויר או אור. מרפסת היא הרבה פעמים פינת החמד של הבית, המקום שבו אפשר לבלות רגעים ארוכים של נחת עם כוס הקפה של הבוקר או אחר הצהריים, או להתרגע בה בסופי השבוע. אם לאיטלקים יש ורנדה, אזיי לערבים יש את הגגות עם הגפנים המטפסות שמעניקות צל, ולנו הישראלים יש מרפסת שלא תמיד משמשת באופן מושכל כפי שהפוטנציאל שלה מאפשר לה – בבתים רבים המרפסת (סגורה בדרך כלל) היא המחסן של הבית.

הכול עומד במקום...
במקום שיככבו במרפסת תריסי ההזזה הישנים והשבורים, אלו שחורקים על המסילה בכל תזוזה, שכבר התייאשו מלהזיז או לנקות אותם ולכן כל המרפסת כולה זוכה לאותו היחס – הטיח מוזנח, העיצוב ל קשור לפנים הבית והרבה פעמים למי שיש מרפסת עם שטח גדול, ישנם חללים "מתים" ו"קרים". היום, גם בתקציב זעיר יחסית ניתן להכניס למרפסת את ה"נשמה" הרצויה בעיצוב מרפסת יעיל.

המרפסת – נקודת האור של הבית
כל עוד המרפסת יכולה להכניס אל הבית את האנרגיה החיונית מבחוץ, ניתן לוותר על תריסי ההזזה לטובת חלונות שקופים – בלגיים או דומים על מנת להפוך את המרפסת להמשך הישיר של החדר או של הסלון ממנו היא ממשיכה. במידה ויש צורך בהצללה, ישנם גלילים או חלונות רומיים שמאפשרים להוריד את הוילון לגובה שבו השמש לא תפריע – ועדיין יכנס מעט אור או אויר.

עיצוב פנים ומראה חוץ
המרפסת פעמים רבות היא פתוחה ופונה כלפי בתים אחרים או חשופה לעיני העוברים ושבים. על מנת להכניס את האוירה החמה הרצויה, אפשר למצוא קו עיצובי למשל מקטלוג עיצוב, ולהשקיע, לפחות בעיצוב מינימליסטי שמקנה את מסגרת העיצוב הרצויה ולאט – לאט להוסיף עוד פרטים שיכולים לעניין את העין.

 

מפת אתר | צור קשר