עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

איך להתחיל במלאכת העיצוב?

סביבת המחיה של אדם חשובה לכל אחד ואחת, אפילו אם אין מודעות לנושא כלל וכלל. המרחב הפרטי – משלב התכנון ועד לשלב הביצוע צריך להתכוון לכך שהוא יתאים על פי פונקציה ואסתטיקה גם – יחד. תיחום החלל ישנה את ההרגשה הכללית שיש במרחב – כמו למשל תכנון של מרחב כך שלא יהיה מחסום בדמות קיר או מדרגות כשנכנסים לבית, ואפילו אם מחלקים את הבית ליותר חדרים על מנת שיהיה חדר ארונות או מקום פרטי לילד הקטן חשוב מאוד לשקט הנפשי, מאשר חלל גדול יותר ומבולגן לדוגמה.

קשה להחליט מבין מבחר הסגנונות
יש אין ספור סגנונות בעיצוב פנים, ועליכם בוודאי זה יקשה את המשימה... עליכם לדבוק במטרה: רוצים בית שכולו אומר שקט ורוגע, או כזה שאוהב להתמזג עם הסביבה החיצונית, להדגיש את היתרונות שבכיווני האויר שאליהם פונה הבית? זה יקל עליהם את ההחלטה: עיצוב בסגנון כפרי או עיצוב עירוני – צעקני וחי, זו כנראה השאלה.

לשאוב רעיונות ממקורות שונים
תוכלו לשאוב את הרעיון ממקורות אחרים כמו מגזינים, בתים של אחרים ואפילו פרויקטים מוכנים ומצולמים או הדמיות של מעצב הפנים שלכם. לא לשכוח כשמדובר בחללים סגורים או מוארים (זה יכול להשפיע על צבע הקירות), על מיקום התאורה וסידור פינות הישיבה בהתאם לכניסות ולפתחים ועוד. גם לגבי עיצוב חזית הבית –שינוי שלו יכול לעשות מתיחת פנים לאוירה כולה.

סדרי העדיפויות לעיצוב בית
רוב הסיכויים, שהתקציב הוא המגבלה העיקרית שלכם בבית. עיצוב פנים לבית עלול להיות תהליך יקר ביותר, ולא תמיד מסיימים עם הסכום שחושב להוצאות מלכתחילה. רצוי לקחת מעצב פנים שיודע להשיג את הריהוט ואת האביזרים הנכונים מהספקים הנכונים – שיהיו איכותיים ושיענו על הדרישות שלכם, גם על התקציב.
מפת אתר | צור קשר