עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר ארונות

כיום, מי שמתכנן עיצוב מחדש של חדר שינה, לוקח בחשבון כי אולי יצטרך לחדר ארונות שיש בו שטח אחסון לכל מה שאינו אמור להיות גלוי לעין בחדר השינה. מי שרוצה לעצב חדר שינה, הוא יפנה את השטח לחפצים הנחוצים בו בלבד, האנרגיות בו הופכות לחיוניות יותר משום שיש מיקוד בדברים החשובים באמת- הדברים שקורים בחדר שינה (מנוחה, הירגעות), ופחות אפשרויות ל"מוקשים" בחדר – משום הנעליים והבגדים כמובן יעברו לחדר הארונות.

חדר אחסון לכל דבר
בהיותו שטח אחסון, הוא אמור להיות מאורגן באופן שיהיה נוח ופרקטי. ללא קשר לגודלו בפועל (בדרך כלל הוא יהיה קטן יותר מחדר רגיל – אלא אם כן יש לכם דירת פאר כמעט כמו לקארי בראדשואו ול"ביג") הוא יהיה מאוכלס במדפים, במגירות, במתלים ובנישות אחסון נוספות ככל שניתן. הוא צריך להכיל אופן אוורור מסוים על מנת שהחפצים "ינשמו" שם (אחרי הכול הם עשויים מחומרים אורגניים בדרך כלל) ולא יספגו ריחות בלתי רצויים הבאים גם מכיוון הבית כמו ריח בישול, עישון סיגריות ועוד.

עיצוב של חדר ארונות
בדומה לעיצוב חדרים בבית המשמשים שבהם ישנה תנועה רבה כמו למשל בסלון או במטבח, עיצוב חדר ארונות אמור לשקף גם הוא את חווית המגורים הנפלאה, ובעצם יכול לשדרג את הדרים בדירה ברמת איכות החיים. הוא חייב להתאים לציפיות שלכם – אתם יכולים לאפסן בו את מה שלא נכנס בשטחי אפסון אחרים, ולכן אותו מעצב פנים שלכם חייב להיות מודע לכל הבקשות המיוחדות שלכם: מקום לאפסון שמיכת הפוך, מקום לאפסון רדיאטור, מקום לאפסון אוסף הנעליים או הכובעים הייחודי שלכם וכן הלאה, כך שלכל פריט תוקדש תשומת לב משלו.

איך לחסוך וליהנות מחדר ארונות?
מעצב פנים מקצועי יוכל באמצעות הקשרים שלו לדאוד לכל מה שקשור לעיצוב פנים של חדר הארונות שלכם.  יש לו את הקשרים המתאימים לקיום התוכנית על פי התקציב, ויש לו את החזון להפוך את החלל הפנימי שבבית שלכם למשהו יעיל ונוח בבית.

מפת אתר | צור קשר