עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

בשביל מה לעצב את המשרד?

העיצוב של המשרד נועד לנצל נכון את החללים הריקים, למלא אותם וליפות אותם. שימוש נכון באמצעים של עיצוב תוך ניצול אפקטיבי של כספים המיועדים לכך, אפשר יהיה לקבל תפוקות גדולות יותר מלפני כן, אפקטיביות רבה של מהלך העבודה וכמובן גובה ההכנסות של העסק גבוה יותר מבעבר. בכדי לעבור את השינוי העיצובי יש צורך בתחילה למודעות עצמית, כי העסק זקוק לעיצוב מחדש. כמו כן, קיימות השלכות חיוביות רבות על החברה, כמו למשל האווירה הכללית בין העובדים, סביבת עבודה נוחה, רמת שירותיות אדיבה ללקוחות גבוהה יותר, פריון העבודה של צוות העובדים גדולה יותר.

בדיקות טרם תחילת העיצוב
בכדי לדעת בדיוק איזה עיצוב מתאים למשרד ובכך תהיה הנאה מקסימאלית של צוות העובדים מחלל סביבת עבודתם יש צורך לשאול את עצמנו מספר דברים: דבר ראשון שיש לבדוק זה מהם הצרכים הבסיסיים של העובדים במקום המצריכים שינוי ושיפור של סביבת עבודתם. דבר נוסף שיש לבדוק, מהי הדינאמיקה הקיימת בין העובדים והיחסים ביניהם, לבדוק את האווירה שקיימת במשרד ולאיזו אווירה אנו מעוניינים ליצור בעתיד הרחוק.

טרנדיות
תחום העיצוב פנים לבתים פרטיים או לחילופין בתי עסק ואולמות אירועים שונים נחשב כיום לאחד הטרנדים החמים ביותר בשנים האחרונות בארץ ובעולם. הטרנדיות הזו מקורה בעלייה חדה של מודעות לאורח ואיכות חיים טוב יותר. ליותר ויותר אנשים חשוב להפוך את מקום מגוריהם או לחילופין את סביבת עבודתם המשרדית (שהוא בעצם הבית השני שלהם) למקום נעים שכיף להיות בו מבלי לחוש אפרוריות מסוימת וחוסר נוחות.

טיפים
טרם בחירת עיצוב הפנים של משרדנו או ביתנו, יש לקחת בחשבון מספר אלמנטים. דבר ראשון יש צורך לשאול את עצמנו מהו אופי העבודה או השירותים המוצעים ללקוחות בית העסק. שנית, כדאי לבדוק מהו גודל המרחב או השטח של המשרד כמו גם הציוד המשרדי שיאוכלס. בנוסף לכך, מומלץ מאוד לעשות בדיקה של כמות העובדים אשר נמצאים במשרד כמו גם מהי הכמות הצפויה לאירוח של לקוחות החברה. לבסוף, חובה לבדוק את המיקום של שקעי חשמל, טלפון, אינטרנט, ריהוט ואופיו וכדומה.
מפת אתר | צור קשר