עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מחירון עיצוב פנים

עיצוב פנים מהו? למה הוא מיועד?
זהו תהליך ארגון ותכנון של מיקום הריהוט, התמונות, השטיחים, המזגן, גופי התאורה בחלל המוגדר.
כל זאת תוך שמירה על ייפוי החלל באופן הנעים לעין, שיפור הפרקטיות שלו והזרמת אנרגיות טובות לתוכו. עד לא מזמן עיצוב פנים היה נתפס כמעמד, יוקרה וסמל סטאטוס. כיום כל אחד יכול לשכור שירותי עיצוב פנים ולא רק העשירון העליון. ניתן לעצב כיום כמעט כל חלל בבית, כמו: חדר ילדים, חדר שינה, מטבח, סלון, משרד וכדומה. אנו ניגע בכמה נקודות ועקרונות שיוכלו לעזור לכם לעצב את הבית במחיר סביר והגון.

הצעת מחיר
הצעת המחיר הממוצעת לשירותי עיצוב פנים הוא בין 2,000 ל- 4,000 דולר לגודל של כ-100 מ"ר, העשירים שבינינו יהיו מוכנים לשלם 15,000-20,000 דולר ויותר. המחיר שמוצע על ידי המעצב פנים כולל בתוכו את השכר עבור עמלו, העבודה של בעלי המקצוע השותפים לעמל, שימוש בחפצים המעוצבים, רכישת רהיטים חדשים, החומרים בהם משתמש לעיצוב וכדומה. לשמחתנו, מפאת הביקוש הרב גם במקביל ההיצע עלה ולכן טווח המחירים ירד.

חיזוי עלות עיצוב פנים
בשלב הראשון, יש צורך לשריין תחילה ולקבוע מהי המסגרת התקציבית אותה אתם מוכנים להשקיע בעיצוב פנים. מעצב הפנים אמור להכין מראש תוכנית לעיצוב ולחלק אותה לשלבים שונים. הוא עושה זאת בהסתייעות בשרטוט הבית כולו, תוך לקיחה בחשבון של נקודות קווי החשמל, הארקה, טלפון וביוב, ולקיחת מידותיהם של כל חלקי הבית. כל שלב ושלב בתהליך העיצוב קיים תקצוב מראש לפי המסגרת התקציבית שלכם, מה שיכול להשליך על איכות חומרי הבניה.

בחירת מעצב פנים
המעצב צריך לדעת כיצד לעשות שילוב בין רצונותיכם, טעמכם האישי, וצרכיהם של בני הבית. מומלץ לבדוק את רמת מקצועיותו, מיומנותו וניסיון קודם תוך הסתמכות על המלצות ועבודות קודמות. לעיתים, המעצב מקנה לעצמו השכלה כלשהי גם שהוא ללא שום הכשרה מינימאלית בתחום, לכן בעזר בדיקה זו ניתן לאמוד את מידת אמינותו.כדאי והכי חשוב הוא החיבור והתקשורת הטובה עימו גם אם יש לו את כל הניסיון והמקצועיות הדרושים.

 

מפת אתר | צור קשר