עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

הום סטיילינג

הום סטיילינג (או עיצוב הבית, בעברית צחה), הוא הסגנון שכל אחד בוחר לעצמו לעצב את ביתו. על פי רוב, התפקיד הזה ניתן מלכתחילה למעצב פנים או לאדריכל הבית – ממש כמו שמעצב אופנה אחראי לתדמיתנות על גוף האדם, כך המעצב "מלביש" את הבית באלמנטים שונים לפי צו האופנה. ישנן המון תוכניות טלויזיה פופולאריות בתחום בפורמטים שונים שהתחילו בארצות הברית וכיום נהוגים גם בארץ. את ההום סטיילינג עושים בהזדמנויות שונות – לפני שמוכרים את הדירה על תכולתה,  בעיצוב דירה חדשה לאחר שיפוץ וגם סתם כשיש תחושת שינוי באוויר.

הלבשה ביתית
הרעיון בהום סטיילינג, זה שהקירות נותרים עומדים על תילם, ומה שמשתנה זה כל מה שביניהם (ממש כמו לבוש) – עיצוב חלל הבית  שמתבטא בצבע לקירות, החיפוי לרצפה ולקירות וגם הכיסוי (השטיחים, הוילונות, התמונות ועוד), וגם כל הריהוט. סטייליסט יודע בדיוק את מה לקחת ולהניח על רקע התפאורה הנכונה. הוא יודע אם צריך להשלים את הלוק עם עוד פריט מסתורי קטן משוק הפשפשים, או מה יהיה המוטיב הקובע במראה החדש.

קשרים עם בעלי מקצוע
לסטייליסט שעובד בתחום ישנם בוודאי קשרים עם בעלי מקצוע שונים בתחום העיצוב – נגרים, רפדים, בעלי חנויות לריהוט, חנויות בדים לסגנן את הבית בטקסטורות שונות, צבעים, זגגים, אמנים תעשייתיים שונים, מעצבי גופי תאורה ועוד. בדיוק משום שסטייליסט יכול להיות הפתרון הטוב ביותר לכל פרשת דרכים שמקורב בעיצוב, כן הוא יכול להפעיל את קשריו מול בעלי המקצוע ואפילו להוזיל עלויות.

רעיונות מותאמים ומהירים
אנשי ההום סטיילינג המנוסים כבר מכירים את כל הטיפים הנדרשים לעיצוב של חללים בעייתיים בבית, ולהביא אותם לדרגת גימור של מגזין עיצוב וארכיטקטורה. הבית אמור להיות מעוצב ולהתאים לאופיים של הדיירים בו, ממש כמו שלבוש על גופו של אדם אמור להחמיא לו. כששם המשחק הוא גיוון ושינוי באוירה, עדיין דרושות לה אמות המידה שהופכות "פוטנציאל" עיצובי למציאות מרהיבה מבלי להחטיא את המטרה.

מפת אתר | צור קשר