עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים למשרד

משרד הוא בדרך כלל מקום שחולפים בו יותר אנשים מאשר הבית; מי שנמצא בו מדי יום או עובדיו הם בני בית במקום, ואילו האורחים אמורים להתרשם לחיוב מן המקום. על אחת כמה וכמה משרד שממוקם בבית. משרדים מסוג אלו שייכים לבעלי מקצוע עצמאיים בדרך כלל שפינת העבודה שלהם משרתת אותם נאמנה (ואם צריך להפגש, בדרך כלל הפגישות הן מחוץ לבית). בכל מקרה, משרד חייב להיות מעוצב באופן מוקפד – הוא ישפיע במידה ניכרת על רוח העבודה ועל הנוחות, לכן חשוב להשקיע בו מחשבה תחילה.
 
עיצוב משרד בעל אופי ביתי
כשמשרד משרת קליניקה רפואית ופינת המתנה, רצוי לשדר נוחות רבה. כאן העיצוב יהיה פחות הייטקי, ויותר מזמין וחמים: השולחן יהיה עגול או בעל עיצוב מיוחד למדי – הוא לב ליבו של החלל המעוצב ועל פי יישקו שאר האלמנטים שמעורבים בעשייה ובשינוי: הכיסאות, המדפים, הארונות. אלו יצבעו בצבע שמקשר בין שאר הפריטים בחדר לצבע הקירות.

עיצוב פונקציונאלי
משרד הוא מקום של עשייה, ולכן יש לשלב בו ריהוט פונקציונאלי. כמה שפחות ריהוט כך יהיה חדר שהוא מרווח ונעים יותר, ואילו הריהוט לא "עומד לקישוט" אלא שהכול מתוכנן בקפידה. אם מספר השולחנות משרת את האנשים בכמות שווה וכך גם נקודות החשמל שעל הקירות. נקודות חשמל חשופות מסוכנות ותופסות תשומת לב מיותרת במבט חוקר בחדר.

חדרים נוספים במשרד
אתם חושבים שכאן זה מסתיים? חדרי העבודה? ובכן, בין אם המשרד ביתי או לא, הרי שהאורחים והעובדים בו יאלצו להשתמש בחדר שירותים בשלב מסוים – לכן אין להזניח את כל אותם חדרים נוספים, ולהשקיע תשומת לב בונה בכל מה שנראה כביכול שולי מהעשייה המרכזית. כאן, גימיקים יעשו שירות טוב ויוסיפו לקסם של המקום.
מפת אתר | צור קשר