עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבים לבית

פעמים רבות אנו נכנסים לבית שיש בו ריהוט מטופח למשעי, הכול לכאורה נח בנקודה הנכונה ביותר עבורו, והסביבה נוחה? אם כן, בוודאי שהדבר הראשון שהייתם חושבים עליו, הוא שבוודאי ידו של מעצב פנים הייתה בעניין, ואולי אפילו אתם עצמכם מושכים ידכם מלברר יותר פרטים על כך, מפאת המבוכה; עיצוב פנים אינו תמיד עניין זול- ואתם מעדיפים לחסוך מעצמכם את ההרגשה הלא נעימה. האמת היא, שאם רוצים, אפשר להצליח – גם במונחים של עיצוב דירה. היות ואדם יודע בדרך כלל מה הוא אוהב ומה טוב לו, הוא יכול לכוון לסגנון, לעצב בעצמו או להזמין מעצב.

הבית כולו זקוק לשיפוץ?
האם מאחורי הצורך לשפץ עומד בית שלם, או רק רענון של פינה מסוימת בבית? חידוש הבית הוא נושא שרצוי להתייעץ עליו עם גורמים מנוסים. אם אתם כבר רוצים להחליף ריצוף בבית, לא רצוי לבדוק את האינסטלציה והתשתיות בנוסף? אם כבר אתם רוצים להחליף את השקעים בסלון, לא רצוי לצבוע את הקירות, לרענן את הריהוט, להפוך את פינת הטלויזיה ל"מדף צף" על פני הקיר על פי מיטב תכתיבי האופנה? על כל אלו תוכלו להתייעץ עם מעצב פנים.

הצעת מחיר לא יקרה
פגישה עם מעצב פנים בדרך כלל עולה כסף – ולעתים לא, אולם התשלום למעצב פנים מתקזז עם הצעת המחיר לשיפוץ הבית. הצעת מחיר לעיצוב פנים תתחלק על פני מספר גורמים: האם מדובר בשיפוץ דירה חדשה, או בשיפוץ דירה קיימת? האם מדובר ברמת הדירה כולה, או רק חדר בודד? אלו חומרי גלם ישתתפו בהצעת המחיר?

איפה ניתן למצוא מעצבים לבית?
מעצבים טובים לבית הם אלו שיודעים לפקח על כל בעלי המלאכה, עומדים מאחורי מילתם, מוצאים תקשורת טובה עם לקוחותיהם, מסוגלים לעמוד בלוח הזמנים ולא לשנות מחירים ברגע האחרון. רצוי להזמין שירותי עיצוב למי שיש לו ניסיון בעניין – שכנים, חברים, מכרים ועוד שהיו מרוצים מעבודת המעצב.
מפת אתר | צור קשר