עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים – על מה לשים דגש

הרבה אנשים לא יודעים מהו למעשה תחום עיצוב הפנים ומה עושה מעצב פנים בפועל. ובכן, עיצוב פנים או עיצוב הבית כפי שהוא נקרא לעיתים הוא עולם רחב המכיל בתוכו כל מיני שיטות ותורות עיצוב של בתים, עיצוב של משרדים, עיצוב של חללים או עיצוב דירות. כל מי שעוסק בתחום בצורה מקצועית או שלמד עיצוב פנים באופן רשמי ומוסמך, או שלמד אדריכלות, משום ששני המקצועות משיקים זה לזה. תחום עיצוב הפנים מכיל בתוכו מספר רב של תתי תחומים שכל אחד מהם נחשב לנישה מסוימת בעולם עיצוב הפנים.

תחומי עיצוב הפנים השונים
כאמור עולם עיצוב הפנים מכיל בתוכו נישות מסוימות עליהן מקדיש מעצב הפנים או האדריכל מחשבה רבה בעת תכנון הבית ועיצובו. ישנם מספר נישות חשובות שיש להקדיש להן מחשבה מרובה ולהעניק להם דגש מיוחד. למשל תחום הזיפות והבידוד. כאשר בונים או משפצים בית, יש להקדיש את החשיבות המספקת לנקודה הזאת. נקודה נוספת היא מיזוג האוויר: התקנת המזגנים ומערכות האוורור בבית דורשות התייחסות עיצובית, מפני שניתן להטמיע את מערכות מיזוג האוויר בבית בצורה הרמונית. גם עיצוב המטבח הוא תחום חשוב ואפילו מהווה תחום רחב בפני עצמו הכולל מעצבי פנים רבים המתעסקים אך ורק בעיצוב של מטבחים ופינות אוכל.

גופי תאורה וחדרי ילדים
שני תחומים נוספים שנחשבים לנישה ייחודית בעולם עיצוב הפנים הם עיצוב חדרי הילדים ועיצוב של גופי תאורה. ישנם הרבה אנשים הפונים למעצבים מקצועיים לצורך פתרונות עיצוב חדשניים ומעניינים לחדרי ילדים, כמו גם גופי תאורה שמהווים גורם משמעותי המשפיע על הקונספט העיצובי של הבית. בין אם מדובר בדירה, בבית או במשרד תחום עיצוב הפנים הוא רחב ומורכב ודורש מומחיות ברמה גבוהה.
מפת אתר | צור קשר