עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פרגולות לחצר

אחד מהטרדנים האופנתיים ביותר בתחום עיצוב הפנים לאנשים הגרים בבית עם חצר הוא הקמה של פרגולה. תחום הפרגולות תפס תאוצה בישראל בשנים האחרונות, וכיום ניתן למצוא בכל בית עם חצר או בכל מרפסת פרגולה מעוצבת. פרגולה מעוצבת ניתן לבנות בחצר של בית פרטי, במפרסת או אפילו על גג הבניין במידה ואתם גרים בפנטהאוס. כיום יש חברות רבות שעוסקות בבניית פרגולות איכותיות. כל מי שמעוניין להרכיב פרגולה מעץ איכותי נוטה לפנות לאחת מחברות הפרגולה הרבות הקיימות בישראל, אך ישנה גם אפשרות לפנות לשירותיו של מעצב פנים על מנת לתת לפרגולה שלנו מראה ייחודי. 

כיצד מעצבים פרגולה?
ישנם סוגים רבים של פרגולות בישראל העשויות מסוגי עץ שונים, המתאימות לעמוד בכל סוגי מזג האוויר בישראל מגשם ועד הצריבה של השמש היוקדת בחודשי אוגוסט הלוהטים. כאשר באים לעצב פרגולה צריך להתחשב בכל הגורמים הסביבתיים. למשל, היכן ממוקמת הפרגולה, בגג הבניין, בחצר או במרפסת. מהם כיווני האוויר במקום בו בונים את הפרגולה, מהיכן מגיעה רוח נעימה ומהיכן מגיעה השמש ויוצא בזה. במובנים הללו לעצב פרגולה הוא תהליך שונה מתהליך עיצוב הבית ואנשים רבים שבאים מעולם של עיצוב פנים אינם מייחסים לעיצוב הפרגולה חשיבות מספקת.

עיצובים של חלקים נוספים בבית
עיצוב הבית אינו מסתיים בעיצוב של הפרגולה. על מנת ליצור את הבית המושלם ביותר לטעמנו המעוצב מכל בחינה יש לדאוג לתכנון ועיצוב של חלקים נוספים בבית. למשל, עיצוב מרפסת. לאנשים הגרים בדירה בבניין, אשר לא יכולים ליהנות מחלקת אדמה שיש לאנשים הגרים בבית עם חצר, מהווה המרפסת חלקת אלוהים קטנה בה ניתן לשבת וליהנות מחומה של השמש ומן האוויר הצח. ניתן להניח במרפסת עציצים וצמחי נוי ולהרגיש כאילו אנו יושבים בחיק הטבע.
מפת אתר | צור קשר