עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים להעלאת ערך הדירה

ידוע כי שיפוץ של דירה בבעלותו של אדם עשוי להעלות את ערך הדירה בעת המכירה שלה, ולצורך ביטוח הדירה. עיצוב פנים של הבית יכול להיות כרוך בהשקעה כספית רבה, אולם כגודל ההשקעה – כן גדל ערך הדירה. אין הבדל בין אם זה שיפוץ דירה חדשה, השיפוץ נועד לשפר את איכות החיים של הדרים בבית או בין אם זה נעשה בצמוד למכירת הדירה בשביל להרוויח עליה מעט יותר כסף. מצד שני, השיפוץ מביא עימו שינוי באורחות החיים והסגנון פעמים רבות, ועל כן רצוי שיעשה כל עוד הדיירים גרים בבית.

תחזוקה טובה יותר של הבית
החלפת התשתיות – כמו למשל תשתית המים והביוב, החשמל והגז הם תירוץ טוב לשיפוץ חלל הבית לכדי יצירת מראה חדש. זה טוב למי שמתכנן להשאר בבית עוד שנים רבות ומאושרות וליהנות מהיתרונות שבשיפוץ, וזה טוב גם למי שמעוניין השביח את הנכס (ניתן לחשב כיום באמצעות מחשבוני מיסים מה יהיה מס השבח על הנכס בעת מכירתו כאחוז מהעסקה). עיצוב פנים שכזה עשוי לגרום לזינוק של המחיר, ולהעניק רושם טוב למי שהופך הלקוח הפוטנציאלי שלכם. כמה השיפוץ יכול לעלות לכם? תלוי במשרד המעצבים. אם זהו מעצב מתחיל כמו סטודנט לעיצוב פנים, המחיר תלוי בעיקר בחומרי הגלם אולם אם מדובר במעצב בעל שם בקנה מידה לאומי, זה יכול להרקיע שחקים.

כיצד לעשות את השינוי?
השינוי מתחיל, כידוע, בכם. יכול להיות שאיזה חבר טוב התחיל מסכת שיפוצים, ואתם אחריו בתור, ואולי אתם שואבים השראה מפרסומת. אם זה כך, זה יסיע בידכם לבחור את המעצב הנכון עבורכם. זה יכול להיות הגדלת מספר החדרים בבית או שינוי מיוחל בחדר המטבח למשל, כדי שתוכלו ליהנות ממנו יותר.
מפת אתר | צור קשר