עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

מעצבי חדרי ארונות

לא כל בית מכיל חדר ארונות, אולם זהו פיתרון אולטימטיבי לעיצוב בקו נקי. חדר ארונות נוצר מתוך הצורך של האנשים בשטח אחסון גדול יותר (עקב צרכנות גבוהה), ולכן חלק מחלל הבית עשוי להיות מובנה כחדר ארונות המחליף את הארון. חדר זה ממוקם בדרך כלל ליד חדר השינה או כחלק אינטגרלי ממנו – ומאפשר בכך את הנוחות המרבית תוך פינוי מקום בחדר השינה, ופותח פתח חדש בעיצוב חדרי שינה. חדרים אלו מעוצבים בהתאם לרצון הלקוח ולנתוני השטח, ויהיו בו אמצעי אחסון שונים כמו מדפים, מגירות, מתלים וקולבים, מתקנים לאחסון נעליים ועוד. 

עיצוב חדר ארונות
חדר ארונות הוא אחד מהחדרים שדורשים מחשבה ותכנון רבים: הוא בדרך כלל קטן יותר משאר חדרי הבית – ועל כן החלל שבו מוגבל ביותר. חשוב לתכנן מה באמת מעוניינים לאגור בו (ובה- בעת לעשות חשבון נפש ולמיין את מה שזורקים מול מה שנשאר בסופו של דבר), כדי לתת למעצב להבין מהן התוכניות האלמנטאריות בעניין. חדרי ארונות מתחלקים לשני סוגים: אלו שמבודדים באמצעות דלת הזזה והכניסה היא מחדר השינה בעצמו, ואלו שנמצאים מחוץ לחדר שינה ויש ללכת מרחק- מה בשבילו, הכול תלוי בעיצוב הבית ובעיצוב פנים. בישראל, נוצר תו תקן מיוחד לחדרי ארונות בשנים האחרונות, כאשר ההמלצה היא שהמצפים יהיו עם 50 ס"מ עומק לפחות.

ייצור מידות החדר
אם מדובר בעיצוב דירה חדשה, הרי שהכול פתוח ואפשר לבקש ממעצב פנים או אדריכל שיזיזו קירות או שיעצבו לכם את פנים החדר. גם אם מדובר בדירה ישנה זה אפשרי. חדר ארונות אמור להמציא שפע של מקום לכל פרטי הלבוש מכל העונות, תודות לפטנטים של נגרים ומעצבי פנים, אשר לרוב בנויים משטחי אחסון נשלפים.
מפת אתר | צור קשר