עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

סגנונות עיצוב פנים

עיצוב פנים החלל בו אנו גרים, עובדים ומעבירים את מירב שעות היום הינו דבר חשוב מאין כמותו. ההרגשה הטובה הנוצרת בעקבות עיצוב מסוגנן ונכון עבורנו היא דבר שאין לו תחליף ועל כן יש לשים דגש על העניין. אך מאיפה מתחילים? הרי סגנונות עיצוב כה רבים קיימים בנמצא וקשה לדעת איזה מהם מתאים לנו ובאיזה נבחר להשתמש. בכדי לדעת טוב יותר לגבי הפן הויזואלי של החלל אותו נרצה לעצב מומלץ להיעזר בשירותיו של מעצב פנים מוסמך ומקצועי בעל ניסיון. אדם כזה יוכל להדריך אותנו, להכיר לנו את סגנונות העיצוב הקיימים ולספק את הייעוץ בדבר זה המתאים לנו הן על פי הטעם האישי שלנו והן על פי דרישות ואילוצים של החלל הקיים.

סגנונות עיצוב
אופי וצורת הסגנון העיצובי מתפתח לעיתים במשך שנים רבות ותלוי בזמן ובמיקום הגיאוגרפי ממנו הוא מגיע. כך למשל ניתן למצוא עיצוב בסגנון אמריקאי, סגנון עיצוב אירופאי, סגנון עיצוב מהמזרח הרחוק ועוד רשימה ארוכה שכזו. בנוסף קיימים סגנונות עיצוב על פי מגדר ואורח חיים – עיצוב בסגנון כפרי, סגנון עיצוב עירוני, סגנונות עיצוב הייטקיסטיים וחדשניים או דווקא עצוב בסגנון וינטג´ עם קריצה לעבר. גם מושא החלל המעוצב ישפיע על הסגנון וידרוש עיצוב שונה על פי הצרכים והשימוש באותו החדר. כך נעצב בסגנון שונה חדר אוכל ומטבחים, חדר אמבטיה, סלון וחדרי אירוח, חדרי ילדים וחדרי עבודה לצרכים שונים.

חשיבותו של מעצב
אדריכלים ומעצבים חייבים להתחשב, מתוקף תפקידם, בבני האדם שיגורו באותם מבנים וחללים אותם הם מתכננים ומעצבים. בתים מעוצבים אלה אמורים לשמש אותנו בחיי היומיום ולכן חייבים להיות פונקציונאליים ושימושיים עבור הדיירים הספציפיים וכן נוחים ויפים. מעצב הפנים המקצועי ידע לשלב בין כל הדרישות הללו וליצור את סגנון העיצוב המושלם שיביא לתוצאה הרצויה של הלקוח.  
מפת אתר | צור קשר