עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

שיפוץ ועיצוב הבית

גיליתם רטיבות בחדר אמבטיה והחלטתם כבר לשפץ את כל הצנרת והברזייה? קניתם טלוויזיה עם מסך שטוח ואתם רוצים להתקין אותה בין קירות גבס? אתם מעוניינים בהטמעת מערכת סראונד דרך הקיר ולא באופן בולט וחיצוני? יכול להיות שאתם מעוניינים בהוצאת הריצוף הנוכחי (אולי רצוי חידוש מאשר פוליש או וקס) לטובת רצפת פרקט יוקרתית? ויכול להיות גם שאתם הופכים את שטח הגג שלכם או את קיר המרפסת למין גינה פרטית ביתית. כל אלו יכולים להוות תירוץ טוב להשקיע בחידוש הבית, וזה אומר שצריך להתחיל להתעניין באנשי מקצוע מוכשרים.

חידוש הפינה הקטנה שלנו
חלקת האלוהים הקטנה שלנו יכולה להיראות גם אחרת, והכול בידיים שלכם. בשנים האחרונות נראה כי ישנה התייחסות רציית יותר בכל מה שקשור לסביבת המחיה והמגורים; תוכניות עיצוב של "עשה זאת בעצמך" אל מול שיפוץ הבית תמורת תשלום מראש. כל מי שמעוניין להתעדכן בנושאים החמים של עיצוב הבית יכול להיחשף כיום בלחיצת כפתור לחומר אין סופי כתוב ומצולם ולשפר את עיצוב ביתו בהתאם לטרנד העכשיוי. ניתן לפתור בעיות מעשיות כמו אקוסטיקה, מניעת רטיבות או איטום בפני קור, ואפילו הרחקת יונים. עם השינויים בעיצוב חלל הבית מתעורר הצורך בשיפוץ נוסף של אלמנטים נוספים שביחד מגבשים חזות מדויקת: מדובר בצבע, בתאורה, בריהוט, בבניית גבס למיניה ועוד.

הגשמת החלום, ייבוש הביצה
בין אם הטריגר לעבודות השיפוצים הוא עבודות אינסטלציה או מערכתית ברמה שאינה סובלת דיחוי ובין אם אתם משפצים לקראת מכירתו של הבית ואפילו אם עיצוב פנים נעשה לצורך שיפור ברמת איכות החיים, הרי שהאנרגיות בבית הולכות להשתנות. רצוי לא לשכוח גם לעשות עיצוב כניסה לבית,  כל עוד היא משלימה את המראה הכללי ואת האנרגיות המקיפות אותו.
מפת אתר | צור קשר