עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

אינדקס מעצבי פנים

אם זו התקופה המתאימה לעיצוב ביתכם, הרי שלבטח אתם מעוניינים למצוא מעצב פנים מעניין שיכתיב את הסגנון העכשיוי בביתכם . בית הוא מבצר וגם מקום העלייה לרגל של אורחיכם. אתם מעוניינים להקנות תחושה נעימה בחלל שבו אתם גרים גם לכל דרי הבית – בין אם זו המשפחה, השותף שגר אתכם או שוכרי הדירה שלכם. שיפוץ הדירה יכול להיות חלק משבח הדירה ולכן משתלם פעמים רבות, מלבד הערך המוסף הישיר שעומד מאחורי חידוש הבית.

איך למצוא מעצב פנים מתאים?
דפדוף קל באתרי אינטרנט יכול להעלות רשימות ארוכות של מעצבים, ותיאור קצר של שטח ההתמחות שלהם – בין אם זה עיצוב תעשייתי, עיצוב חנות, עיצוב משרד או עיצוב פרטי. יכול להיות שלמעצב ישנו תואר באדריכלות, מה שיכול לסייע לכם במידה ואתם מעוניינים גם בשינוי חיצוני לקירות הבית. במידה ומדובר בקירות פנימיים – שינוי ואף בנייה באמצעות גבס, מעצב פנים מוסמך לכך. חשוב לגשת ולבדוק את עבודותיו של המעצב לא רק באתר אלא גם במציאות, בעיקר כדי לברר מול הלקוח הקודם שלו לגבי דעתו על העבודה מול אותו המעצב. מעצב אחראי למימוש התקציב שלכם בתוך ביתכם או רכושכם – על כן זהו עסק די עדין.

רשימה של מעצבים
אם אתם מוצאים מספר מעצבים מתאימים מתוך רשימה, הרי שיש לקבוע פגישה, שכוללת הצעת מחיר לעיצוב פנים. יכול להיות שהצעת המחיר לא תינתן באותה הפגישה אולם יש לציין אולטימאטום עד למועד הגשת ההצעה, משום שעליכם לבדוק את הפרויקט גם מול הצעות אחרות. ההצעה חייבת לכלול מפרט ותמחור של כל העבודות וחומרי הגלם שיבוצעו , כולל אנשי המקצוע שיעבדו תחתם. לאחר האישור שלכם, ודאו כי יש זמן מוגדר להשלמת העבודה, ושיהיה בהצלחה!

מפת אתר | צור קשר