עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים של משרד קטן

המשרד הוא סביבת העבודה שלנו. המראה והאווירה במשרד שלנו נותנת את הטון לעסק שלנו. פעמים רבות כאשר אנו מזמינים אורחים או נפגשים עם לקוחות במשרד, המשרד מהווה את הפנים של בית העסק, והאופן שהוא מעוצב משפיע באופן ישיר על התדמית שמקרין העסק שלנו. חשוב שהמשרד יהיה מעוצב ברוח העסק מפני שהאופן בו המשרד מעוצב משפיע לא רק על הלקוחות הפוטנציאלים כלפי חוץ, אלא משפיע גם על העובדים היושבים במשרד שעות רבות מתוך יום העבודה. בכדי להוציא מן העובדים את המקסימום מומלץ להפוך את המשרד לסביבת עבודה נעימה ומזמינה. אחרי הכול, מדובר במעין בית שני של כולנו.

איך מעצבים משרד?
היות ועיצוב המשרד משדר מסר הן ללקוחות והן לעובדים חשוב לעשות זאת לאחר שהשקענו מחשבה רבה על הקונספט העיצוב הרצוי לנו, בעיקר כאשר מדובר במשרדים קטנים אשר באופן טבעי אפשריות העיצוב שלהם מוגבלות מבחינת המרחב, ולכן יש להשקיע מחשבה יתרה עוד בשלה התכנון. רצוי שסביבת המשרד וסגנון העיצוב שלו יהיו מורכבים מצבעים בגוונים שדומים ללוגו של העסק, ומעבירים היטב את המסר השיווקי שלו. בנוסף, המשרד צריך לספק סביבת עבודה נוחה עם מינימום הסחות דעת כדי להעביר לעובדים תחושת אחדות ושייכות. במשרד קטן הסובל ממחסור במקומות אחסון, יש חשש שהציוד הרב שנמצא בכל מקום וקיים בכל משרד, יעיד על אווירה של חוסר סדר ובלגן העלולה להשפיע לרעה על תדמית העסק.

שמירה על תקציב
לא חייבים להשקיע הון תועפות ברכישת ריהוט יוקרתי וספות מעור למשרד. ניתן לעצב את המשרד בצורה שתיתן לו מראה יוקרתי וצעיר גם בתקציב מוגבל. גם לא חייבים להשתמש בשירותיו של מעצב פנים יקר. כל מה שדרוש הוא חוש טעם בסיסי וניתן למצוא את כל מה שאתם מחפשים לצורך עיצוב המשרד במרכזי הקניות או באינטרנט.
מפת אתר | צור קשר