עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדר עבודה

אתם מעוניינים בעיצוב חדר עבודה ואובדי עצות? אתם לא ממש נולדתם עם חוש עיצובי, אבל חייבים לסדר לכם את פינת העבודה בסדר קבוע כדי שהבלגאן הטבעי לא יחלוש על פינת העבודה? אוקיי, בחדר העבודה שלכם אולי הכי קל לקחת את ההחלטות הכי חשובות. אנו גם ככה מבלים זמן רב בפינת העבודה, והיא יותר מכל נחשבת ל"פינה שלנו". תוכלו להיעזר בתורות שונות לעיצוב ולסידור כמו פנג שווי ועוד אבל בגורם הסופי שעל פיו הסדר מוחלט הוא אתם וההרגשה הפנימית שלכם.

איך מתחילים בעיצוב חדר עבודה?
התחילו בפרטים הבסיסיים, אלו ששינוי קל בהם יכול לגרום לעלייה ברמת איכות החיים: חדר עם חלונות מראה לנו כי האנרגיה בחדר מתחלפת ולכן גם מתחדשת. כשיש חלון גדול יחסית, הוא מושך תשומת לב, לכן רצוי למקם את השולחן והכסא שלא עם הגב לקיר. הכסא והשולחן צריכים להיות בגובה מסוים מאוד (90 מעלות בכל מפרק כמעט בישיבה כשהשולחן נמוך יותר, ולרגליים יש מעמד). הקפדה על תנאי בסיסי זה עוזרת לשמירה על הבריאות לאורך שעות היום ומשפיעה על מצבי רוח שונים. הצבעים אמורים לבטא את המסר של החדר וכך גם הרהיטים בצבעים בגוונים דומים או מנוגדים – ידוע שצבעים חזקים כמו אדום או כתום הם מעוררים ולכן לא מומלצים לחדר שבו השהיה היא לזמן רב.

מוצרי מעצבים לעיצוב חדר עבודה?
הכנסת גורמים מעוצבים לחדר עבודה מעשירה את העניין בחדר והסקרנות ומגרה את המחשבה. זה יכול להיות שעון, מדף מיוחד, אמצעי תאורה מרהיב ועוד, כמו גם פסלונים וחפצים דקורטיביים של עיצוב פנים ולאו דווקא אמצעים פונקציונאליים. מיעוט באביזרים "מיותרים" בחדר וכן הסדר שנשמר באמצעות רהיטי אפסון עוזר לשמירה על השליטה ועל הריכוז, לכן עיצוב חדר עבודה מסתכם הרבה פעמים בפריטים אלו.

מפת אתר | צור קשר