עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב למשרד

הצעד הראשון שתעשו כדי להפוך המשרד למזמין יותר לאורחים שבאים לפגישות ולעובדים בו, הוא עיצוב המשרד. עיצוב למשרד אינו רק בחירת הצבע לקיר, מיקום השולחנות והמדפים וקניית ציוד משרדי חדש כדי לצ´פר את העובדים. עיצוב משרד הוא חלק חשוב יותר, הוא תורם במידה רמה ולפעמים גם בלתי מודעת בהצלחת המשרד. עיצוב משרד נועד כדי להקל על העבודה מבחינה של מיקום החפצים בתוך חלל החדר, כמות האור הנשפכת בחדר והנקודות החשובות לתאורה, הריצוף או הפרקט שמשרים אוירה אחרת, השטיח המיוחד שפרוש בדיוק בכניסה לחדר מכתיב את האוירה הנסוכה בחדר ואת הגוון המוביל של המשרד ועוד.

איך אפשר לעצב משרד בתקציב מוגבל?
גם אם אתם מעוניינים להשקיע במשרדכם, בעובדים ובאורחים ואין לכם תקציב לשיפוצים או לקניית ריהוט מרשים מחברת מעצבים, עדיין תוכלו להפוך את המשרד לממלכה בעלת אופי ופנים אחרות. לא חייבים להזמין מעצב פנים אם יש לכם מישהו בחברה שיש לו מעט חוש לעיצוב. מה שנדרש פה הוא שוטטות במרכזי קניות וקניית חומרים לעיצוב על פי התקציב. אין לכם זמן להסתובב לאחר העבודה ולהחליט יחד? תוכלו לעשות זאת דרך אתרי אינטרנט, קניונים וירטואליים לקניית ציוד משרדי – וכך תוכלו לא רק לרכוש את הריהוט המועדף עליכם על פי השיקולים שלכם (גודל, תקציב, יופי) אלא לרכוש גם את המיכון המשרדי על כל חלקיו. בקניה מרוכזת גדולה, יש מקום להציע לכם הנחה – נסו את שירות לקוחות.

איך לעצב משרד?
מלבד ייעודו של המשרד (משרד למזכירות, קבלת פנים, חדר עבודה, חדר מכונות ועוד), יש לחדד לעצמכם את המסר שאתם רוצים שהמשרד יעביר. גם שינוי קל בעיצוב המשרד בעזרת חפצים בודדים לא יזיק מדי פעם לרענון האוירה – ולפעמים יכתיב את המסר הרצוי בכל פעם מחדש.
מפת אתר | צור קשר