עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב זכוכית

כשמדובר על עיצוב פנים, אפשר להשוות זאת ליצירה קאמרית, כשכלי הנגינה הם בעלי המקצוע השונים אשר עמלים על עיצוב פנים הבית, ואילו המנצח עליהם הוא לא אחר מאשר מעצב הפנים. המעצב מתכנן, בוחר את בעלי המקצוע ביחד עם הלקוח, בוחר את הריהוט והחפיצים שיקשטו את המקום ומלווה את כל התהליך גם לאחר שהמקום עוצב. לפעמים, פרט כה קטן יכול לעשות שינוי מאוד גדול, וזהו בין השאר תפקידו של המעצב, להחליט מה יוסיף לתערובת טעם של עוד, טעם מרוכז וטוב.

עיצוב זכוכית – שינוי קטן בטוב טעם
זכוכית מקיפה אותנו בכל מיני חפצים ביתיים. מנורות, חלונות חיצוניים וחלונות פנימיים, ויטראז´ים, שולחנות, מדפים ועוד.ל עיצוב בזכוכית יש מספר אופנים: שיטת הפיוזינג, ויטראז´ים, פיסול בזכוכית, פיסול ויציקות ועוד. היופי שבעיצוב זכוכית יכול לבוא לידי ביטוי על ידי צביעת הזכוכית, כך שהצבעים המשתקפים ממנה ישנו היטב את האוירה. היות ומדובר בשבירת האור שלא רק תופס את העין כבר בכניסה אל החדר, אלא משפיע על כל האוירה שבחדר, מדובר באלמנט חשוב ביותר, שלא משנה מה גודלו, הוא מוסיף קישוט וחן לאותו חדר. לבד מבחירת הזכוכית, יש לקבוע עם איש התקנה שיתקין את הזכוכית היכן שצריך. (חלון, דלת ועוד), ולצורך כך, מעצב פנים יכול למצוא בקלות איש מקצוע – זגג שאיתו עבד בעבר והוא אמין.

עיצוב זכוכית היא אמנות
עיצוב זכוכית יכול להיות יקר מאוד, משום שמדובר באמנות. כשאתם מזמינים את שירותיו של משרד לעיצוב פנים, אתם יכולים לשלוט על התקציב שלכם ובכך למנוע הוצאות מיותרות. מעצב הפנים מצידו ידע לחלק את התקציב בצורה הנכונה, יגיש לכם את תוכנית העבודה שכוללת גם את טווח הזמן המוקצב לכל דבר ודבר.
מפת אתר | צור קשר