עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב משרד

מזל טוב, אתם עושים שינוי במשרד? משפצים או עוברים למשרד חדש לחלוטין עם אנרגיות אחרות? זה הזמן להשקיע בסביבת העבודה שלכם ושל עובדיכם, הרי יש לזה חלק ישיר או עקיף בתפוקת העבודה: המיקום של פינות האירוח, הרושם הראשוני המתקבל עם כניסתם של אורחים ובעלי עסקים למשרד, מיקום המכשור החשמלי ונוחות העבודה. כל מי שמעוניין בעיצוב משרד נעזר בשירותי עיצוב מקצועיים שמעודכנים בחומרים העכשויים, במחירי החפצים ובסגנונות הטרנדיים.

איך ניגשים לעיצוב משרד?
גם אם במשרד יש מי שתחום העיצוב נגיש לו ו"זורם", רצוי להיעזר בשירותיו של משרד לעיצוב פנים. היעזרות בצוות לעיצוב פנים יכולה להפוך את המשרד לסביבה חלומית על ידי שינויים ושיפורי מראה קוסמטיים. כמו כן ישנה אפשרות לעיצוב באופן שונה – יש משרד שאוהב להרשים באמצעות "חפיצים" (גאדג´טים) כמו למשל משרדי פרסום והייטק, או עיצוב סטנדרטי – כמו למשל משרדי עורכי דין או אנשי הצווארון הלבן. כמו בחיים או בבית, פני המשרד עשויים להעיד על פני החברה והתנהלותה. משרד שבו קלסרים רבים ולא מסודרים עלול להעיד על הזנחה וחוסר שליטה. לעומת זאת משרד מאורגן שהכל בו מתויק ומסודר עשוי להעיד על שליטה ועבודה יעילה, מקום שמזמין לחבור אליו – זהו אותו הרושם הראשוני, שאין לו הזדמנות שניה.

"אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני"...
חברה לעיצוב פנים יכולה להרחיב את פני המשרד על פי פטנטים של תאורה וצביעה, שימוש במראות ועוד אמצעים. היא תבחר עבורכם את הפריטים החיוניים לכל חלל על מנת שיכיל את האנרגיות הנחוצות באופן היצירתי ביותר. סביבת העבודה מהווה את כרטיס הביקור לא רק לעובדים אלא גם לאורחים, מכתיבה את קצב העבודה לעתים, את הנוחות המזמנת אנשים לעבודה בתפוקה טובה יותר, קירבה של מחלקה למחלקה אחרת ועוד.
מפת אתר | צור קשר