עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב חדרים בבית

ניתן לקחת את המילה "בית" בשתי גישות: האחת היא מקום שבו אני מניח את הראש בלילה ולא יותר, והשנייה היא מקום שבו נמצאים האנשים שאני אוהב, מקום בו אני מבלה שעות רבות, מקום בו אני קורא, רואה טלוויזיה, מבלה עם חבריי – במילים אחרות – בית לכל דבר. לא בכדי הומצא הביטוי "אין מקום כמו הבית". בין אם מדובר בדירה שכורה ובין אם מדובר במשכנתא ארוכת שנים, העיצוב של הבית הוא מהותי ביותר לשם ניתנת התחושה של בית, של מקום חם ואוהב. ניתן לעשות זאת בכל חלל שהוא , לא משנה איזה גודל הוא, כל עוד עושים את זה בטוב טעם.

עיצוב החדרים בבית
צורת העיצוב של הבית, החדרים בו, ניצול כל הנישות שלו – היא חשובה מאוד בכדי להעניק לחלל מסוים את התחושה הביתית לה אנו כ"כ צמאים. בבית יכולים להיות מגוון של חדרים כגון: חדר שינה, סלון, מטבח, שירותים, אמבטיה, חדרי ילדים, חדר משחקים, חדר עבודה וכו´. כל חדר הוא בעל מהות שונה ומטרה שונה ועל כן העיצוב שלו יהיה שונה. חשוב מאוד שהעיצוב, על אף השוני בין החדרים, יהיה בעל נקודת מוצא משותפת. קשה מאוד לעצב בית שלם בכוחות עצמך ולא לכל אחד קיימת הראייה החיונית הזו לסידור ועיצוב החדרים, על כן רצוי להשתמש בשירותיו המקצועיים והמומחים של מעצב בתים. מעצב בתים יוכל לסייע בבחירת החדרים ומטרתם, בבחירת נקודת מפתח משותפת ביחד עם הלקוח ולבסוף עיצוב החדרים – כל אחד בקונספט שלו, תוך התחשבות בבית כולו.

עיצוב הולך יד ביד עם תפקוד הבית
בית שיהיה מעוצב בצורה נכונה וראויה יהיה הרבה יותר פשוט לתפקד בו. כולנו יודעים כמה קשה להחזיק בית במקביל לחיי עבודה, חיי חברה וחיי משפחה. במיוחד כאשר קיימים ילדים בבית, קיימת ההנחה הרווחת כי אין טעם לעצב אותו, אך אין זה נכון. כל חדר בבית יכול להיות מעוצב בהתאם לדיירים המתגוררים בו. כך למשל חדר משחקים יכול להיות פתרון מושלם לבית מעוצב ויכול למנוע שוטטות של משחקים שונים ברחבי הבית וריכוזם במקום אחד.

מפת אתר | צור קשר