עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

לעצב בתים פרטיים

בית פרטי אינו רק פנים הבית. יש לו לעתים מרפסת, יש דק שמוביל לחצר, ישנה גינה ואולי גם בריכה. ישנם בתים פרטיים שצמודה אליהם חלקת אדמה או מדשאה, וכל אחת מהנישות הללו זקוקה לחיבור אחת בין השניה. מי שמעוניין לחיות על פי תכתיבי אופנה או שחייב שינוי מרעננן לביתו בטח הציץ לא אחת באחד או בשני מגזיני עיצוב, אולם כדי לעצב בתים פרטיים יש הרבה פעמים צורך לא רק בכישרון אלא בידע.

ידע בעיצוב בתים פרטיים
עיצוב בתים עוסק בסטיילינג, כלומר במעטפת החיצונית הקוסמטית של המבנה או החלל. אולם אם תתנו למעצבי פנים שונים תוכנית של בית אחד בודד עם נתונים זהים, הרי שכל אחד מהם ינצל זאת אחרת, ויפעל על- פי תורתו. ומתחילים מהיסוד. כלומר- אם ישנו מקום לשבירת קירות ולפתיחת החלל או במקביל לבניית קירות גבס, אם ההרמוניה מתקבלת על- ידי עיצוב סימטרי, או למשל על- ידי עיצוב בעל השראה אומנותית ממגזין כלשהו, כל המלאכה של התכנון מוטלת על המעצב, בשיתוף עם מזמין הפרויקט כמובן, חייבת להתכתב עם כל שלוחות הבית וגם החומרים בהם משתמשים יהיו אופנתיים ומשודרגים מבחינת הרכב ואורך חיים. עיצוב הבית יהיה פונקציונאלי לאופיים של תושביו השונים וישלים את צרכיהם.

גם אדריכל יבחר שמעצב פנים אחר שאותו הוא מעריץ יעצב לו את ביתו כמחווה וסביבה אנרגטית לגור בה. כלומר, לכל אדם יש את טעמו האישי כשזה מגיע למבצר שלו. קחו לדוגמה את המאנגה, שיכולה להתאים לחדר ילדים. כדי שהבית יתכתב עם הרוח הצעירה, כדאי לשכור את שירותיו של איש מקצוע מאותו הכיוון. ואם בחרתם לעשות זאת בעצמכם, תוכלו להיעזר בלא מעט מידע ברשת.

 

מפת אתר | צור קשר