עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב פנים סלון

ביתכם הוא גם מבצרכם, הוא הסביבה שלכם אשר מקנה לכם את האנרגיות במשך הזמן שאתם נמצאים שם. הסלון הוא לב הבית, הוא חזות הכל, המקום החשוף ביותר לעיני אורחיכם וגם הוא משמש פעמים רבות לרוב הפעילויות שלכם בבית.

כיצד לתכנן בעיצוב פנים סלון
כשאתם מפקידים את ביתכם וסלונכם בידי מעצב פנים, הוא זה המתכנן ומעביר לביצוע, ואתם בסופו של דבר מאשרים את התוכנית, אולם חשוב לבחור במעצב פנים שאתם סומכים עליו ועל טעמו. לעתים תוכלו לתת לו יד חופשית בעיצוב המקום שלכם, והוא יפעל על- פי דחף ועניין אישי ולא יהיה מחויב לתוצאה. לכן, רצוי להציב מסגרות: מסגרת תקציבית, מסגרת שינויים- כמה רחוק תוכלו ללכת? האם יש טעם לשבור קירות, או לתכנן בגבולות מתארי הקירות? האם אתם מתכננים את ביתכם באופן אנרגטי מדעי, כמו פנג שוואי? כל אלו יכולים להוות מסגרת ליצירה החופשית של מעצב הפנים שלכם. תוצאות העיצוב תשפענה במידה ניכרת על הפונקציונליות, מצב הרוח ורמת החיים.

מסגרת תקציבית ברורה
המסגרת התקציבית אמורה להיות ידועה מראש. לא רצוי להגיע למצב של מותחן שבו אין תכנון מראש של הוצאות והסיכונים לא נלקחים בחשבון. קניית רהיטים שאינם בסל התקציב, שבירת קירות ועוד. גם שכר המעצבים צריך להלקח בחשבון, לכן רצוי שלפני שהנכם בוחרים מעצב פנים, לקבל הצעת מחיר מסודרת על – פי סיכום שלכם ביחד. ככל שהמעצב יהיה מעודכן בעולם החומרים האופנתיים ויצירתי, תוכלו להוזיל את עלות השיפוץ או העיצוב. היות והסלון משמש לפעילויות רבות, אין מניעה מהמצאותם של אמצעים כמו טלויזיה, שולחן אירוח, מערכת ספות ועוד- אולם זו הזדמנות טובה להפטר מפרטים שאין להם יותר מקום בחלל הסלון.

מפת אתר | צור קשר