עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב הבית בזול

החלל הביתי שבו אנחנו חיים, בין אם הוא גדול ובין אם הוא קטן, צריך לשדר תחושה של חום וביתיות. הוויזואליות משפיעה פעמים רבות על מצב הרוח, על אווירה ועל תחושות פנימיות שונות. המטרה העיקרית בעיצוב פנים היא להפוך חלל זר לבית על ידי עיצובו באופן שמותאם אישית לכל אחד, על פי טעמו האישי וסגנונו.

עיצוב הבית במחיר מוזל
עיצוב בית הוא לא עניין זול, הוא כרוך בהוצאות כספיות רבות, בייעוץ עם אנשי מקצוע, ברכישת רהיטים, צבעים, טפטים, תאורה ועוד מרכיבים שונים שיכולים להגיע לעלות גבוהה מאוד.
עם זאת המשימה לא בלתי אפשרית. גם לחללים קטנים כגון דירת סטודיו ניתן להעניק מראה מרשים ויוקרתי ע"י שימוש במוצרים הנכונים ובחזון עיצובי מבוסס. בדירת סטודיו למשל, קיימת חשיבות בהתאמת אזור השינה, הסלון והמטבח שייצרו הרמוניה וישתלבו אלו באלו באופן טבעי. קיימת חשיבות בניצול הנישות הנכונות בדירה מסוג זה, בבחירת צבעים מתאימים שלא ייסגרו את החלל ובבחירת קונספט ראשוני. בדירת סטודיו ניתן לחלק את החלל המצומצם באמצעות רהיטים וליצור הפרדה שתיצור הדמיה של חדרים נפרדים.

עיצוב החדרים בבית
כאשר רוצים לעצב בית בזול יש לשים דגש על המטבח, האמבטיה והתאורה. מרכיבים אלו יכולים לעשות את השינוי בין מראה יוקרתי למראה מוזנח. כך למשל, בתחום המטבח, ניתן במקום לרכוש מטבח חדש לחלוטין, לעשות שינויים במטבח הקיים; צביעת המטבח, במקום החלפת סט מטבח ניתן להחליף דלתות של ארונות, שמירת הברזים הקיימים וחידושם על ידי ניקוי יסודי וכו´.

 

מפת אתר | צור קשר