עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב גבס בסלון

עיצוב חלל הבית הוא אלמנט חשוב ביותר התורם לאוירה שבבית כמו גם למראה הדקורטיבי, ולכן בשנים האחרונות יש שימוש רב לעיצוב גבס בסלון. הגבס נחשב ליסוד בניה זול וזמין, אשר קל לעצבו וקל גם לפרקו ממקומו באם יש צורך בשינוי.

אילו אפשרויות כלולות בעיצוב גבס בסלון
ישנן אין- ספור אפשרויות לעיצוב גבס בסלון. החל מבניית קירות גבס המפרידים בין החללים ומותירים פתחים דקורטיביים שמעניקים נקודת מבט מיוחדת, נישה מגבס על קיר הטלויזיה עליו היא תלויה כמו גם עיטור התקרה בנישה שכזאת (קרניז). ניתן לעצב מגבס גם מצעי שולחן, כסאות לישיבה או ספסלים ועוד. עיצוב גבס בסלון יכול להפוך חוטי תאורה או מערכת שמע מגלויים לסמויים בתוך הגבס. כדי להתרשם מעבודות הגבס השונות, כדאי לבקר באתרים בהם נעשתה עבודת גבס על- ידי החברה שאיתה אתם רוצים לעבוד, או לבחון עבודות קודמות מצולמות. יכול להיות שתשאבו מכך רעיונות חדשים שיוכלו להתאים לסלונכם.

כיצד יראה עיצוב גבס בסלון שלנו?
לכל מי שאינו מסוגל לראות בעיני רוחו כיצד עבודות הגבס ישנו את הסלון, ישנו פתרון- הדמיה ממוחשבת. ההדמיה נעשית בתלת מימד ומקלה על הלקוח את הבחירה, כשהוא מבין מה יהיה שדה הראיה והשימוש במקום לפי נוחותו. אם עד היום הסתמכנו על דמיוננו הטוב והחוש היצירתי של קבלן עבודות הגבס, הרי שכיום אין הרבה מקום לטעויות בעבודות מסוג זה.

מפת אתר | צור קשר