עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דלתות פנים

שטח העיצוב תמיד היה מפותח מאז ומתמיד. לאחרונה עם השתלטותם של קניונים שונים ומרכזים מסחריים המיוחדים לעיצוב פנים ועיצוב בכלל, נוצר היצע רב לעיצובים של פרטי ריהוט שונים, וביניהם אף עיצוב דלתות פנים, אשר הכרחי ליצירת האוירה בחדר.

מדוע כדאי להשקיע בעיצוב פנים של דלתות פנים?
דלתות הן פריט ריהוט שאין להתעלם מהן. אין בית ללא דלתות, וקצב החלפתן אינו משתווה בדרך שלל לזה של שאר הרהיטים בבית. דווקא משום הסיבה הזו, חשוב לשלב דלת מעוצבת עם חומרים איכותיים אשר אורך חייהם רב ואינם מתכלים, ומתאימים לאקלים הבית והחוץ ולדרי הבית מול צבע הידית או שאר העיצוב ועוד. עיצוב דלתות פנים בצבעים שונים יכול לשנות במידה רבה את האור שנמצא בחדר ושמתאים לרהיטים, לכן כשאתם מגיעים לחנות כדאי להצטייד בתמונת החדר ובמידות המשקוף.

האוירה, ההפרדה, המעבר
בדלת רצוי לקיים את צרכי הבית. לדוגמה- בבית שבו ישנם בעלי חיים המשירים פרווה לפחות בשתי תקופות לאורך השנה, לא כדי להשתמש בעיצוב דלתות פנים שעשויות מחומר סטטי למשל, או כשיש צורך בידית קלה להזזת דלת כבדה, יהיה ניתן לעצב זאת במיוחד. ישנם דגמים שבהם אתם המעצבים שמחליטים מה יהיה צבע הדלת, גודל המשקוף, או הזרוע (זו ששומרת על הדלת שלא להטרק). הערך הפונקציונאלי לעתים אף יותר חשוב מהעיצוב, אולם בבחירת חלקי הדלת תוכלו להעניק את הטון למראה שלה.

מפת אתר | צור קשר