עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב בגבס לפלזמה

נישות גבס ועיצוב בגבס לפלזמה הן טרנד עולה בשוק עיצוב הפנים העכשיוי. נתן לבנות מגבס נישות לכל דבר- לפינת אוכל, לספרייה, לספסל מחובר לקיר או צף, מדפים דקורטיביים ועוד. ישנם איים צפים, חיפויי קיר ועמודים מדומים שתפקידם נע מפרקטי לדקורטיבי.

עיצוב בגבס לפלזמה - מה האפשרויות?
הנישה היא בדרך כלל לעומק הקיר כשממנה "צף" עוד קיר אשר עליו תלויה הפלזמה. את הנישה לפלזמה תוכלו לתכנן בדיוק היכן שהטלויזיה הקודמת הייתה אמורה להיות ממוקמת, בצמוד לקיר. עיצוב בגבס לפלזמה מאפשר להציב חיזוק תאורה מאחורי האי אי הצף אליו מחוברת הפלזמה,  כדי להדגיש את האלמנט העיצובי בעיקר כשהתקרה גבוהה והתאורה יוצאת ממנה אך לא מגיעה עד לנישה. זו יכולה להיות נקודת אור נוספת, כמו גם פינה מעוצבת בפני עצמה, עם מדף לדי.וי.די, ממיר שלטים ועוד מוצרים דקורטיביים לבית שמוסיפים עניין וצבעוניות.

מדוע לבחור עיצוב בגבס לפלזמה?
עיצוב בגבס בפלזמה זוכה לפופולאריות רבה גם בקרב בתים פרטיים וגם בקרב מקומות ציבוריים משום האסתטיקה והנועם לעין. זהו פתרון להסתרת מערכות החשמל או הסתרת מערכת מיזוג האויר המורכבת בתקרה, והעברת כבלים של סאונד, תאורה, תקשורת מחשבים, ממיר ועוד. עיצוב נישות גבס הן זולות במיוחד- החומר זול יחסית וקל לשנות את העיצוב פנים לאחר מכן אם יש כוונה לשנות עיצוב. נישת גבס היא הטרנד העכשיוי של שנות האלפיים.

מפת אתר | צור קשר