עיצוב פנים, מעצב פנים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
עיצוב פנים
עיצוב הבית
עיצוב משרדים
עיצוב חדרים
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
עיצוב דירות
עיצוב מטבחים
עיצוב חדרי שינה
עיצוב חנויות
מעצב פנים
אדריכלות פנים
קורס עיצוב פנים

עיצוב דירה ישנה

כמה פעמים כבר אמרתם לעצמכם בשנה או בשנתיים האחרונות, כי הנכם רוצים לשפץ את הדירה? כמה פעמים הזזתם רהיטים ממקום למקום, רק כדי לעשות את המעבר באמצע לנוח יותר, ומנסים לראות מה ימצא חן יותר? האם לקנות שולחן נפתח לאורחים, או להשתמש באופציה אחרת?

עיצוב דירה ישנה זה באופנה
לאלו שמעוניינים לעצב את דירתם- גם בעלי דירות ישנות או שוכרי הדירות, לא חייבים להיות בעלי חוש אסתטי. בואו נודה, לא כולם נולדו שווים, בעלי תכונות שוות ובעלי חוש אסתטי גם. לעתים יש צורך בעזרה מאנשים מנוסים ומעודכנים בתחום העיצוב, כדי שהדירה תהיה מטופחת ותשמור על השיק האופנתי. יש דירות שהמבנה שלהן רק יכול להוסיף לקסם של הדירה- למשל, דירות בעלות תקרה גבוהה, דירות רחבות ידיים עם הרבה חלונות ואור ועוד. ניתן להיעזר בנתונים הטבעיים של הדירה, וניתן לתכנן תוספות או שינויים לחלל החדרים, כדי לשנות את האוירה. יש שיקראו לזה פנג שווי, ויש שפשוט יתחברו למראה ולנוחות שבעניין.

להתאהב מחדש בדירה
עיצוב דירה ישנה יכול להסתייע בשינוי גורף של כל הדירה- החלפת הריצוף (כשבאותה ההזדמנות מטפלים באינסטלציה), העברת קווי חשמל למקומות חדשים, שבירת קירות ובנייה מגבס. מצד שני- השינוי יכול להיות בעיקר קוסמטי, כשהריהוט מוחלף וביחד איתו נקודות התאורה שמבליטות את הפינות היפות. הכל נתון בידכם, לפי התקציב והטעם, כשאנשי מקצוע מיומנים לצדכם.

מפת אתר | צור קשר